onsdag 8 oktober 2014

Sista inlägget före handledning

Jepp, jag är ute i sista stund, men här tänkte jag i alla fall visa upp det senaste tillägget i processen.
Tanken var tidigare att jag skulle skriva ut bilder från Internet föreställande de gamla författarna och vetenskapsmännen med koppling till Atlantis. En strulande skrivare fick mig dock på andra tankar: det blir mer personligt och egenskapat om jag tecknar bilderna på egen hand, men samtidigt försöker fånga en lite äldre, 1800-talsaktig teckningsstil. Observatören av denna sida får själv försöka lista ut vem som är vem. Ledtråd: alla är tidigare nämnda på denna blogg.
Dessa bilder ska alltså in i ett slags konspirations- eller polisutredningskarta, eller vad det nu kan tänkas heta. Samtliga bilder ska klippas ut, och små anteckningar ska anslutas till var och en av dem.
Den som överlever får se hur det här slutar.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar